Εκπαίδευση και εργασία

Εργοδότες
  • Piraeus, Greece
    6971672544
    • κλητήρας
      επιμελητής δικαστηρίου
  • Piraeus, Greece
    6971672544
    • υλικονόμος-αποθηκάριος-εφοδιαστής
      υλικονόμος-αποθηκάριος-εφοδιαστής
  • οδοκαθαρτής
    καθαρισμός πόλης με φαράσι συνλέκτη καρότσι και σκούπα σάρωθρο
  • διαμετακομιστής · Glyfádas, Attiki, Greece
    επεξεργασία αντικειμένων αλληλοδοσοληψίας

Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Φιλοσοφία

Θρησκευτικές πεποιθήσεις

Πολιτικές απόψεις

Αγαπημένες φράσεις[http://www.youtube.com/watch?v=wfS6VCv_Flc&feature=related], we r subConscious:είμαστε υποΣυνΕίδητοι:Δεν κατανοούμε, τα αισθήματα, ικανοποιητικώς.Ας ασχοληθούμε, με τον νου+μέσω φιλοσοφίας-ψυχολογίας, mental health anarchy ancient maniac uberegoism subconsiounnseess WE DONT UNDERSTAND FILLIN ADECUATELLLY, καλοσύνη αρμονική έξυπνη καλοσύνα-Theoretical philosophical psychology-Θεωρητική φιλοσοφική ψυχολογία=Ι αμ ypo+eidηtos UniversityStudent, IJobPartΤime+studyResTimeΙΖΙ, رضایی.. [https://sites.google.com/site/kouloglourezaiedemetrios/]

Βασικές πληροφορίες

Περιγραφήείμαι υποΣυνΕίδητος:Δεν κατανοώ, τα αισθήματα, ικανοποιητικώς ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘώ ΓΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ αυτοΚΟΡΟΪδευόμε.ΕΣΥ; - 0. βιογραφικό [βίαςΓραφικός;] . 1. όλοι, έχουμε, ίση αξία. ισάξιοι. κανείς δεν είναι κατώτερός μου. όντας υποσυνείδητος νους, πιστεύω ότι, είμαι κατώτερος από κάτι. [ή ανώτερος]. Είμαι, μέρος τού παντός. (κάτι όλα τίποτε) . 2. Έχοντας στο νου μου, προκαταλήψεις, στερεότυπα, αρχέτυπα, δυσκολεύομαι, να συνειδητοποιήσω, ώστε, να αγαπήσω αρμονικώς, ώστε, να αισθάνομαι + να συνπεριφέρομαι φιλικότερα. . 3. Ο βαθμός μπερδέματος-πλοκής τού νου μου, μού φέρει, υπερβολική ανασφάλεια + η αίσθηση ανασφάλειας, μού φέρει, υπερβολικά: πάθη εγωισμό φόβο επιθυμίες. Ας αυξήσω, την ασχολία μου, με τον νου-μυαλό. Και μέσω φιλοσοφίας-ψυχολογίας. . 4. Με την νοητική πρόοδο-βελτίωση-ανάπτυξη-εξέλιξη, θα έχω, ευκολότερα και γρηγορότερα, την βελτίωση μου, στούς λοιπούς τομείς-θέματα της ζωής μου. . 5. «ε;» . 6. Occupation: am i Author, Philosopher,Bioethicist ? . [ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΑΔΕΙΑ ΕΞΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ] . Οι, από εμένα, εκφρασμένες ιδέες, μπορεί να είναι, λανθασμένες, ή σωστές, ολικώς, ή, μερικώς. . we r subConscious:είμαστε υποΣυνΕίδητοι:Δεν κατανοούμε, τα αισθήματα, ικανοποιητικώς . [ζωη, ανθρωποι, μυαλο, φιλοσοφια, ψυχολογια, παν, γαμησι, χεσιμο, δυσαρεσκεια] . رضایی σπουδάζω ψυχολογία και μέσω πανελλαδικών εξετάσεων και ζω με 700..2 ευρώ, τα οποία παίρνω miniaiws από την μαμά μου.. o αριθμός δελτίου αστυνομικής ταυτότητάς μου δεν είναι Ι 528801, [http://www.youtube.com/watch?v=wfS6VCv_Flc&feature=related], [https://sites.google.com/site/kouloglourezaiedemetrios/], رضایی Rezai Koylogloy Dimitrios Δημήτριος Κουλόγλου ρεζαϊ رضایی

Προσωπική κατάστασηΠαντρεμένος

Στοιχεία επικοινωνίας

Τηλέφωνο
  • 2104311031Σπίτι
  • 6971672544Κινητό

Διεύθυνση
  • μυριοφύτου 27
  • 18757 Keratsínion, Greece

Ιστότοπος

Email

Facebookhttp://facebook.com/RezaiKoylogloyDimitrios